zavrit

Odeslání žádosti o práci








    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních dat.

    zavrit

    Objednávka servisu

    • volkswagen logo
    • skoda logo
    • ford logo
    • volvo logo
    • toyota logo
    • lexus logo
    • ssang yong logo
    • kia logo
    • Hradec Králové
    • Pardubice
    • Trutnov
    • Kolín
    • Běžný servis
    • Akutní závada
    • Havárie
    • Pneuservis
    • Ne
    • Ano

    Nejprve vyberte Značku a Servisní místo
    8:00
    8:30
    9:00
    9:30
    10:00
    10:30
    11:00
    11:30
    12:00
    12:30
    13:00
    13:30
    14:00
    14:30


    Po odeslání poptávkového formuláře vás budeme co nejdříve kontaktovat za účelem zjištění požadovaného servisního úkonu a vyhovujícímu termínu.
    zavrit
    Error:
    Hlídat naskladnění
    hlavni obrazek vozu
    Den válečných veteránů
    Pokud bude tento vůz nebo vůz stejné značky, modelu, výbavy a převodovky naskladněn, budeme Vás informovat.
    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
    zavrit
    preloader

    Den válečných veteránů

    Den válečných veteránů, 11. listopad, je den věnovaný památce ukončení 1. světové války. Slaví se zejména v západní Evropě, v USA a v zemích Commonwealthu jako Den památky, Den příměří, nebo Den veteránů. Od roku 2004 je tento významný den připomínán i v České republice.

    Jeho symbolem je květ vlčího máku, jenž vetknutý do klopy vyjadřuje úctu a vzpomínku na bývalé vojáky a bojovníky.

    Válečným veteránem je i Škoda 903. Třínápravový vojenský štábní automobil vyvinutý roku 1936 společností ASAP Mladá Boleslav pro potřeby Československé armády. Byl to jediný předválečný vojenský speciál automobilky.

    Prototyp byl postaven v roce 1936 na základě a s použitím dílů z automobilu Škoda 650. Jednalo se o šestimístný automobil se dvěma poháněnými zadními nápravami (6×4). Byl to první vojenský vůz s páteřovým rámem. Pro zkoušky v terénu byl vybaven pouze provizorní karoserií. Přední část byla z dílů automobilu Škoda 650, zadní část měla pouze provizorní dřevěnou korbu. V tomto konkurzu dalo velení československé armády přednost konkurenčním vozům Praga a Tatra. Byly vyrobeny celkem tři vozy, které převzal Hlavní štáb branné moci.

    Na konci roku 1939 se k tomuto vozu výrobce vrátil. Použil šestiválcový motor z automobilu Superb. V letech 1940–1942 pak bylo vyrobeno celkem 42 vozů. Dochovaly se tři vozy, jeden ve sbírkách Vojenského historického ústavu, druhý, přestavěný na hasičský vůz, je v majetku Svazu dobrovolných hasičů Střílky, třetí je v Muzeu na demarkační linii v Rokycanech.

    Další novinky

    Škoda
    Volkswagen
    Letní servisní akce Volkswagen a Škoda
    Cestujte s radostí a bez starostí s Letní servisní akcí od OLFIN Car.…
    Zjistit více ikona doprava
    KGM
    Kia
    Lexus
    Omoda Jaecoo
    Škoda
    Toyota
    Volkswagen
    OLFIN Car Driving Day – den plný zážitků
    Zarezervujte si v neděli 8. června volno a přijďte na OLFIN Car Driving…
    Zjistit více ikona doprava
    Toyota
    Toyota Víkend už 7. a 8. června!
    Přijďte si užít Toyota Víkend a objevte jedinečné nabídky na široké portfolio modelů…
    Zjistit více ikona doprava